تقاطع غیرهمسطح "گل‌ها" در کرمانشاه با پیمانکاران جدید تکمیل می‌شود
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

پیمان قربانی اظهار کرد: پیرو نظارت مستمر بر روی پروژه‌های عمرانی، دستگاه نظارتی توسط معاونت عمرانی شهرداری در حال اجرای تقاطع غیر همسطح گل‌ها با برخورداری از اهمیت بالا برای شهروندان است .

شهردار کرمانشاه با اشاره به مشکلات پیش روی تکمیل این پروژه افزود: با وجود تمام تنگناهای مالی و با ایجاد کمترین مسئله برای پیمانکاران، تمام مطالبات پیمانکاران این پروژه برای تسریع در روند اجرایی با توجه به حساسیت احداث این طرح به طور کامل پرداخته شده است.

قربانی بیان کرد: دستگاه نظارتی با ارسال رونوشت‌هایی از اخطارهای تاخیر و عدم توان ادامه کار از سوی پیمانکاران به آنان اخطار داده و امروز نیز با استناد به اینکه پروژه از زمان‌بندی اولیه عقب است در بازدید میدانی مشاهده شد که فعالیت این پروژه مطابق برنامه انجام نشده است.

شهردار کرمانشاه گفت: با وجود بازدیدهای مستمر کارفرما از پروژه، توان پیمانکار و کارفرما یکسان نبوده و بر این اساس ادامه کار با پیمانکاران فعلی امکان پذیر نیست.

قربانی درباره زمان تعیین تکلیف پیمانکاران خاطی افزود: حوزه معاونت عمرانی باید در کوتاهترین زمان ممکن با پیمانکاران خاطی که سرعت، کیفیت و مسائل حقوقی را در اجرای پروژهها به ویژه پروژه گل‌ها رعایت نکرده‌اند برخورد لازم را انجام دهد.

وی ناتوانی پیمانکار از ادامه پروژه تقاطع غیرهمسطح گل‌ها را تنها مشکل مردم در تکمیل این پروژه عنوان کرد و افزود: پس از اعلام زمان معین برای تعیین تکلیف پیمانکاران خاطی، پیمانکاران جدید انتخاب و پروژه به طور مجدد فعال می‌شود.

پروژه تقاطع غیرهمسطح گل‌ها در کریدور غربی شهر کرمانشاه که می‌بایست در 15 ماه تکمیل می‌شد و در این بازه زمانی به پیشرفت 90درصدی می‌رسید اکنون تنها 18درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام / 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com